رادیولوژی پيشرفته ستون فقرات، همان راديوگرافي های معمول از قسمتهاي مختلف ستون فقرات است که در انتها توسط نرم افزارهاي پيشرفته بهم متصل و عکس واحدي از کل ستون فقرات تشکيل ميگردد که به آن full spine گفته ميشود.

اين تصوير ميتواند در حالت روبرو ( رخ ) و يا نيمرخ تهيه شود و اطلاعات ارزشمندي از ميزان انحنا هاي مختلف کل ستون فقرات به دست دهد معمول ترين اين انحنا ها ، کيفوز ( Kyphosis ) و اسکوليوز ( scoliosis ) ميباشد . اين تصاوير به طور روزافزوني مورد استفاده متخصصين جراحي ستون فقرات و متخصصين ارتوپدی قرار گرفته است و در مراکزي که مجهز به اين نرم افزارهای پيشرفته ميباشند قابل انجام است.

مرکز گلستان مفتخر است که همگام با پیشرفت تکنولوژی و همراه با پیشرفته ترین دستگاه ها و نرم افزارها آماده ارائه این خدمات به بیماران محترم میباشد.
مرکز رادیولوژی گلستان با بهره گیری از پیشرفته ترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا و تکیه بر دانش متخصصین با تجربه و پرسنل کار آزموده همواره در جهت همگام بودن با تکنولوژي هاي جديد و تمایز خود در دقت و کيفيت خدمات کوشیده است.
لازم به ذکر است که تشخیص و درمان بیماری در علم پزشکی، یک مجموعه است که با علائم بیمار آغاز گردیده و با معاینات پزشک ادامه می یابد و با روشهای پاراکلینیک مانند سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، سی تی اسکن و MRI تکمیل میگردد. هیچ کدام از موارد فوق به تنهایی برای تشخیص نهایی کافی نمیباشد. تفسیر رادیوگرافی در کنار علایم بالینی و معاینات بیمار ارزشمند است .